Γιγαντιαία εκποίηση, έως και 80 % έκπτωση
Πολλαπλές συσκευασίες αξίας, έως και 72 % έκπτωση

Κανονισμοί αποκατάστασης

της DaniDarx, s.r.o. για το ηλεκτρονικό κατάστημα που διατίθεται στη διεύθυνση www.nedeto.gr. Η Διαδικασία Παραπόνων προορίζεται ΜΟΝΟ για τον ΠΕΛΑΤΗ και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων (εφεξής "ΓΟΠ").

Επικοινωνία για ερωτήσεις: μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@nedeto.gr

Εδώ θα βρείτε βασικές οδηγίες για το πώς να κινηθείτε καλύτερα σε περίπτωση καταγγελίας, επιστροφής:

Σε περίπτωση επιστροφής, παρακαλούμε να στείλετε τα προϊόντα στην αρχική και άθικτη κατάστασή τους, ώστε να μην φέρουν σημάδια χρήσης. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και ότι έχουν όλες τις ετικέτες τους. Στη συνέχεια, η διαδικασία είναι η ίδια για όλες τις επιλογές.

1. Τοποθετήστε το συμπληρωμένο έντυπο που βρήκατε κατά την παραγγελία ή κατεβάστε το Από ΕΔΩ.

2. Μπορείτε να μας παραδώσετε τα προϊόντα στη διεύθυνση. Packeta Intemational 906 706 15 Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road), Thesi Dialogis OSE-Parodos Sof. Venizelou 54628 Thessaloniki. Εκεί εδρεύει επίσης η υποστήριξη πελατών μας, που συνήθως είναι ο ταχύτερος τρόπος για την αντιμετώπιση μιας επιστροφής ή ενός παραπόνου. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για το κόστος αυτής της αποστολής.

1. Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ

1.1. Πώς πρέπει να είναι τα εμπορεύματά μας όταν τα παραλαμβάνετε; Είμαστε υπεύθυνοι για τη διασφάλιση ότι τα εμπορεύματα είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα κατά την παραλαβή. Ειδικότερα, είμαστε υπεύθυνοι να διασφαλίσουμε ότι κατά τη στιγμή που παραλαμβάνετε τα αγαθά:

1.1.1. τα εμπορεύματα έχουν τα χαρακτηριστικά που έχουμε συμφωνήσει και, ελλείψει συμφωνίας, τα χαρακτηριστικά που έχουμε περιγράψει εμείς ή ο κατασκευαστής ή που περιμένατε, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση των εμπορευμάτων και βάσει της διαφήμισης από εμάς ή τον κατασκευαστή,

1.1.2. τα αγαθά είναι κατάλληλα για τον σκοπό που αναφέρουμε για τη χρήση τους ή για τον οποίο χρησιμοποιούνται συνήθως αγαθά αυτού του είδους,

1.1.3. τα αγαθά ανταποκρίνονται ως προς την ποιότητα ή την κατασκευή σε εκείνη που συμφωνήθηκε από τα μέρη, ή ως προς την κατασκευή σε συμφωνημένο δείγμα ή υπόδειγμα, εάν η ποιότητα ή η κατασκευή καθορίστηκε με αναφορά σε συμφωνημένο δείγμα ή υπόδειγμα, είναι

1.1.4. τα αγαθά είναι στην κατάλληλη ποσότητα, μέτρο ή βάρος,

1.1.5. τα εμπορεύματα συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας.

1.2 Τεκμήριο ότι τα αγαθά είναι ελαττωματικά. Εάν το ελάττωμα γίνει εμφανές εντός 12 μηνών από την παραλαβή των αγαθών, τα αγαθά τεκμαίρεται ότι ήταν ελαττωματικά κατά την παραλαβή, εκτός εάν αποδείξουμε το αντίθετο.

2. ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ

2.1. Ποια ελαττώματα δεν είναι ευθύνη μας; Δεν είμαστε υπεύθυνοι για ελαττώματα στις ακόλουθες περιπτώσεις:

2.1.1. εάν υπάρχει ελάττωμα στα εμπορεύματα κατά την παραλαβή και συμφωνείται έκπτωση επί της τιμής αγοράς για το ελάττωμα αυτό,

2.1.2. το ελάττωμα έχει προκληθεί από φθορά των αγαθών λόγω κανονικής χρήσης, ή εάν η φύση των αγαθών το απαιτεί,

2.1.3. έχει προκληθεί από εσάς και έχει προκληθεί από ακατάλληλη αποθήκευση, ακατάλληλη συντήρηση, δική σας παρέμβαση ή μηχανική βλάβη, όλα σε συνθήκες που είναι ακατάλληλες όσον αφορά τη θερμοκρασία, τη σκόνη, την υγρασία, άλλες περιβαλλοντικές επιδράσεις και ορίζεται έτσι απευθείας από εμάς ή τον κατασκευαστή (συνήθως στο φυλλάδιο συσκευασίας/ετικέτα των αγαθών) ή ως αποτέλεσμα της νομοθεσίας,

2.1.4. αγαθά που έχουν τροποποιηθεί από τον πελάτη και όπου το ελάττωμα έχει προκύψει ως αποτέλεσμα της εν λόγω τροποποίησης,

2.1.5. με τη χρήση των αγαθών σε συνθήκες που δεν αντιστοιχούν ως προς τη θερμοκρασία, τη σκόνη, την υγρασία, τις χημικές και μηχανικές επιδράσεις στο περιβάλλον που έχει άμεσα προβλεφθεί από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή ή που προκύπτουν από νομικές διατάξεις,

2.1.6. το ελάττωμα οφείλεται σε εξωτερικό γεγονός πέραν του ελέγχου μας (π.χ. φυσικό γεγονός).

2.2 Σε ποιες περιπτώσεις δεν μπορείτε να μας επιστρέψετε τα αγαθά;

2.2.1.συσκευασμένα αγαθά που δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν για λόγους υγιεινής ή για αγαθά που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί (π.χ. εάν ο πελάτης καταστρέψει την προστατευτική συσκευασία των αγαθών ή σπάσει τη σφραγίδα ασφαλείας ή εάν τα αγαθά ενδέχεται να έχουν μολυνθεί με άλλο τρόπο)

2.2.2. άλλα αγαθά, όταν τα αγαθά έχουν σφραγισμένη συσκευασία υγιεινής ή άλλη σφραγισμένη συσκευασία και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή υγείας;

2.2.3. όταν τα αγαθά που παραδώσαμε έχουν αναμιχθεί ανεπανόρθωτα με άλλα αγαθά;

2.2.4. αγαθά που έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.

2.3. Εάν επιθυμείτε να μας επιστρέψετε εμπορεύματα που έχουν ήδη αποσυσκευαστεί και έχουν εφοδιαστεί με υγιεινή συσκευασία. Μας ενδιαφέρει η συμμόρφωση με τα ισχύοντα πρότυπα υγιεινής. Ενδέχεται να υπάρξει περίπτωση που επιθυμείτε να μας επιστρέψετε αγαθά (να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς), των οποίων η υγιεινή ή σφραγισμένη συσκευασία έχει σπάσει και τα αγαθά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά (αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση που τα αγαθά έχουν φτάσει σε εσάς π.χ. κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά). Συμφωνείτε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις (όπου τα αγαθά φτάνουν πίσω σε εμάς π.χ. αφαιρεμένα από την υγιεινή συσκευασία και τα αγαθά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά) έχουμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή των αγαθών και να σας τα στείλουμε πίσω με δικά σας έξοδα. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό (π.χ. για λόγους υγιεινής ή επειδή η προστατευτική συσκευασία έχει υποστεί ζημιά), έχουμε το δικαίωμα να διαθέσουμε τα αγαθά αμέσως.

3. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ;

3.1. Ελέγξτε τα περιεχόμενα της συσκευασίας μας. Όταν παραλάβετε τα αγαθά, ελέγξτε τα για να βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για το σωστό είδος αγαθών (ιδίως ότι παραλάβατε το σωστό είδος αγαθών, ότι τα αγαθά είναι της συμφωνημένης ποιότητας, ότι τα αγαθά περιέχουν όλα όσα υποτίθεται ότι περιέχουν).

3.2 Πότε δεν θα μπορείτε να διεκδικήσετε τα αγαθά Δεν θα δικαιούστε κανένα δικαίωμα λόγω ελαττωματικής εκτέλεσης εάν υπάρχει ελάττωμα το οποίο:

3.2.1. θα έπρεπε να γνωρίζετε με τη συνήθη προσοχή όταν συνάψατε τη σύμβαση πώλησης, ή

3.2.2. εάν τα αγαθά παραδίδονται αργότερα από τη σύναψη της σύμβασης πώλησης, τότε άμεσα όταν τα παραλαμβάνετε, ή

3.2.3. εάν γνωρίζατε ότι τα αγαθά ήταν ελαττωματικά πριν τα παραλάβετε, ή

3.2.4. αν προκαλέσατε το ελάττωμα.

4. ΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΩΜΕΝΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ;

4.1. Έλεγχος της συσκευασίας πριν από την παραλαβή των αγαθών από τον μεταφορέα, κατά την παραλαβή. Κατά την παραλαβή του δέματος από τον μεταφορέα, ελέγξτε την ακεραιότητα της συσκευασίας. Με την παραλαβή της αποστολής επιβεβαιώνετε ότι παραλάβατε την αποστολή χωρίς εμφανή ελαττώματα. Εάν η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, ειδοποιήστε άμεσα τον μεταφορέα και συντάξτε μια αναφορά ζημιάς. Το δέμα θα κρατηθεί από τον μεταφορέα. Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος για να χειριστείτε μια αξίωση για ζημιά στο δέμα, το δέμα θα μας επιστραφεί αμέσως από τον μεταφορέα και θα σας αποσταλεί ένα νέο δέμα.

4.2 Θα ανακαλύψετε ότι τα αγαθά έχουν υποστεί ζημιά μόνο μετά το ξεπακετάρισμα του πακέτου. Πώς να προχωρήσετε; Ειδοποιήστε μας αμέσως μετά την παραλαβή και την ανακάλυψη του ελαττώματος, αλλά το αργότερο εντός 3 ημερών από την παραλαβή του δέματος. Ιδανικά μέσω της φόρμας καταγγελίας που είναι διαθέσιμη εδώ. Παρακαλείστε να αναφέρετε τα προσωπικά σας στοιχεία αναγνώρισης, το email από το οποίο παραγγείλατε τα προϊόντα και να προσδιορίσετε τα προϊόντα που συμπεριλαμβάνετε στην απαίτηση. Ιδανικά, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε επίσης αντίγραφο του εγγράφου αγοράς (π.χ. τιμολόγιο), φωτογραφική τεκμηρίωση του ελαττώματος και περιγραφή του προβλήματος που διαπιστώσατε με τα αγαθά. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορεί να βοηθήσουν στην ταχύτερη επίλυση της απαίτησής σας.

4.3. Πότε δεν θα μπορούμε πλέον να διεκδικήσουμε τα έξοδα αποστολής; Λάβετε υπόψη ότι εάν κοινοποιήσετε μια αξίωση την τέταρτη (4η) ημέρα ή αργότερα μετά την παραλαβή της αποστολής, είναι εξαιρετικά απίθανο η αξίωση αυτή να γίνει δεκτή από τον μεταφορέα. Ενδέχεται να υποστούμε ζημίες ως αποτέλεσμα της καθυστερημένης αξίωσής σας για μια κατεστραμμένη αποστολή (η κατεστραμμένη αποστολή δεν θα αποζημιωθεί από τον μεταφορέα για την καθυστερημένη αξίωσή σας) και δικαιούμαστε να ανακτήσουμε τις ζημίες αυτές από εσάς. Παρακαλούμε κρατήστε το δέμα και κάντε μια φωτογραφική τεκμηρίωση του (για να φαίνονται καθαρά τα κατεστραμμένα εμπορεύματα, η συσκευασία, η πλήρωση).

4.4 Ποια θα είναι η διαδικασία όταν μας ειδοποιήσετε; Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας διεκδίκησης κατεστραμμένου δέματος, θα λάβετε επιβεβαίωση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή στο info@nedeto.gr για να ελέγξετε την κατάσταση της απαίτησής σας.

5. ΕΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΑΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ;

5.1. Πώς να προχωρήσετε και τι πρέπει να μάθουμε από εσάς; Εάν παραλάβατε λανθασμένα αποσταλμένα αγαθά, λανθασμένη ποσότητα ή διαφορετικά χρώματα ή εντελώς διαφορετικά αγαθά που δεν είχατε παραγγείλει κ.λπ. παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κατά προτίμηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@nedeto.gr γραπτώς ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνων. Παρακαλείστε να αναφέρετε τα προσωπικά σας στοιχεία αναγνώρισης, το email από το οποίο παραγγείλατε τα αγαθά και να προσδιορίσετε τα αγαθά που παραλάβατε εσφαλμένα. Ιδανικά, παρακαλείσθε επίσης να επισυνάψετε αντίγραφο του εγγράφου αγοράς (π.χ. τιμολόγιο), φωτογραφική τεκμηρίωση του ελαττώματος και να περιγράψετε το σφάλμα με δικά σας λόγια και να αναφέρετε τι περιείχε το πακέτο κατά την παράδοσή του. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποφύγουμε τέτοια λάθη, ελέγχουμε προσεκτικά τα αποσταλμένα προϊόντα, αλλά ακόμη και εμείς δεν είμαστε εντελώς αλάνθαστοι. Ζητούμε εκ των προτέρων συγγνώμη για τυχόν ασυμφωνίες στην παραγγελία σας και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κάνουμε τη διαδικασία διεκδίκησης όσο το δυνατόν πιο βολική και γρήγορη για εσάς.

5.2. Τι συμβαίνει στη συνέχεια; Αφού συμπληρώσετε και υποβάλετε τη φόρμα διεκδίκησης κατεστραμμένης αποστολής, θα λάβετε μια επιβεβαίωση στο email σας. Θα ελέγξουμε τα πάντα το συντομότερο δυνατό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συμφωνήσουμε τα επόμενα βήματα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή στο info@nedeto.gr για να επιβεβαιώσετε ότι η αξίωσή σας βρίσκεται ήδη σε επεξεργασία.

6. ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΕΛΑΤτωματικών αγαθών εντός 120 ημερών από την παραλαβή

6.1. Οι επιστροφές είναι δυνατές εντός 120 ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Μας ενδιαφέρει να κάνουμε τους πελάτες μας ικανοποιημένους. Δοκιμάζουν το μέγεθος, το χρώμα και την εφαρμογή. Μερικές φορές τα αγαθά μας μπορεί επίσης να είναι ένα δώρο που αγοράζετε εκ των προτέρων. Γι' αυτό, πέρα από τη νομική υποχρέωση, επιτρέπουμε στους πελάτες μας να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση αγοράς εντός μιας παρατεταμένης περιόδου 120 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Οι επιστροφές υπόκεινται σε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρούσα Πολιτική Επιστροφών.

6.2 Ανακαλύπτω ελάττωμα στα αγαθά εντός 120 ημερών από την παραλαβή των αγαθών Εάν ανακαλύψετε ελάττωμα στα αγαθά που παραδόθηκαν εντός 120 ημερών από την παραλαβή των αγαθών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κατά προτίμηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@nedeto.gr, γραπτώς ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνων.

6.3. Μπορεί να μειωθεί η αξία των αγαθών; Εντός 120 ημερών από την παραλαβή των αγαθών, σας εγγυόμαστε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης ή να ανταλλάξετε τα αγαθά με άλλα. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, τα αγαθά πρέπει να επιστραφούν άθικτα ή σε σφραγισμένη ή υγιεινή συσκευασία. Δεν θα έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε αυτό εάν ανακαλύψετε ελάττωμα εντός 120 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Λάβετε υπόψη ότι είστε υπεύθυνοι για τη μειωμένη αξία των αγαθών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, σας συνιστούμε να προβείτε σε διεκδίκηση για ελαττωματικά εμπορεύματα (ή εμπορεύματα που ενδέχεται να έχουν υποστεί ζημιά ως αποτέλεσμα της μεταφοράς) ως την πλέον ενδεδειγμένη ενέργεια. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι η διαδικασία διεκδίκησης θα διαρκέσει περισσότερο από τη δική μας διαδικασία για την επιστροφή των εμπορευμάτων εντός 120 ημερών από την παραλαβή τους.

6.4. Τι θα γίνει στη συνέχεια; Αφού συμπληρώσετε το έντυπο απαίτησης, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης.Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή στο info@nedeto.gr για να επιβεβαιώσετε ότι η απαίτηση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

7. ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΕΛΑΤτωματικών αγαθών ΜΕΤΑ ΑΠΟ 120 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

7.1 Πότε να διεκδικήσετε ελαττωματικά αγαθά Είστε υποχρεωμένοι να διεκδικήσετε το δικαίωμα διεκδίκησης ελαττωματικών αγαθών από εμάς αμέσως, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μετά την ανακάλυψη του ελαττώματος. Διαφορετικά, δεν θα σας αναγνωριστεί το δικαίωμα της ελαττωματικής εκτέλεσης από το δικαστήριο. Εάν δεν διεκδικήσετε εγκαίρως το ελάττωμα, δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς λόγω της ύπαρξής του. Δικαιούστε να ασκήσετε το δικαίωμα διεκδίκησης για ελάττωμα που παρουσιάζεται σε καταναλωτικά αγαθά εντός 24 μηνών από την παραλαβή τους.

7.2. Τι συμβαίνει μετά την παρέλευση των 24 μηνών; Δεν μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα διεκδίκησης για ελαττωματικά αγαθά μετά την παρέλευση αυτής της περιόδου (24 μήνες). Όπου είναι δυνατόν για τα αγαθά, η περίοδος αυτή παρατείνεται κατά το χρονικό διάστημα που δεν μπορέσατε να χρησιμοποιήσετε τα αγαθά επειδή βρίσκονταν σε διαδικασία νόμιμης καταγγελίας. Παρόλο που προσπαθούμε πάντα να αντιμετωπίζουμε τις αξιώσεις προς ικανοποίησή σας, ορισμένα προϊόντα πρέπει να χειρίζονται σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία/ετικέτα/πληροφορίες συσκευασίας - διαφορετικά θα υποστούν ζημιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμη και αν η περίοδος των 24 μηνών δεν έχει ακόμη παρέλθει, δεν μπορούμε να δεχτούμε την καταγγελία σας (ενότητα 2.1.3 ή 2.1.5 της παρούσας διαδικασίας καταγγελιών).

7.3. Τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω ελαττωματικά αγαθά; Για να διεκδικήσετε ελαττωματικά αγαθά, παρακαλούμε συμπληρώστε και υποβάλετε αυτό το ηλεκτρονικό έντυπο διεκδίκησης ή στείλτε μας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@nedeto.gr ή γραπτώς, αναφέροντας ιδίως

7.3.1. το όνομά σας;

7.3.2. το email από το οποίο παραγγείλατε τα αγαθά;

7.3.3. αριθμός τηλεφώνου;

7.3.4. ταυτοποίηση των αγαθών που περιλαμβάνετε στην απαίτηση;

7.3.5. περιγράψτε το ελάττωμα με δικά σας λόγια;

7.3.6. την επιλεγμένη μέθοδο χειρισμού της καταγγελίας, και ο πελάτης δεν δικαιούται να αλλάξει την επιλεγμένη μέθοδο χειρισμού της καταγγελίας χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεσή μας;

7.3.7 τη διεύθυνσή σας για τυχόν επιστροφή αγαθών μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής παραπόνων;

7.4.Θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή της καταγγελίας. Μετά τη συμπλήρωση και την υποβολή του εντύπου καταγγελίας ελαττώματος, θα λάβετε από εμάς επιβεβαίωση παραλαβής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η στιγμή που λαμβάνουμε τα στοιχεία της απαίτησης από εσάς είναι η στιγμή που λαμβάνουμε τα στοιχεία της απαίτησης.

7.5. Πού μπορώ να διεκδικήσω τα εμπορεύματα; Ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει συγκεκριμένα τα δικαιώματα ευθύνης για ελαττώματα των εμπορευμάτων στο Packeta Intemational 906 706 15 Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road), Thesi Dialogis OSE-Parodos Sof. Venizelou 54628 Thessaloniki, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@nedeto.gr ή μέσω του ηλεκτρονικού εντύπου διεκδίκησης που μας αποστέλλετε.

7.6 Παράδοση των διεκδικούμενων αγαθών πίσω στον πωλητή. Τα εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν πλήρη, άθικτα (εκτός από το διεκδικούμενο ελάττωμα), ιδανικά στην αρχική τους άθικτη συσκευασία, ώστε να μπορούμε να ακολουθήσουμε τις ορθές πρακτικές υγιεινής.

7.7 Ποιος αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς των διεκδικούμενων αγαθών; Εάν ζητήσετε την άρση ενός ελαττώματος (επισκευή ή παράδοση νέων αγαθών ή μέρους αυτών), θα αναλάβουμε το κόστος μεταφοράς των διεκδικούμενων αγαθών πίσω σε εμάς. Κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας, θα σας παράσχουμε έναν κωδικό επιστροφής για την επιστροφή των αγαθών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα διεκδικούμενα αγαθά που αποστέλλονται με αντικαταβολή ή/και με άλλο τρόπο με δικά μας έξοδα δεν θα παραλαμβάνονται από εμάς και θα επιστρέφονται σε εσάς με δικά σας έξοδα.

7.8. Επιβεβαίωση. Με την παραλαβή των διεκδικούμενων αγαθών, θα αποσταλεί επιβεβαίωση παραλαβής της απαίτησης και του περιεχομένου της στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε παράσχει.

8. ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΠΙΛΥΘΕΙ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ

8.1. Πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία της καταγγελίας; Ο Αστικός Κώδικας μάς δίνει προθεσμία 30 ημερών για τη διευθέτηση μιας καταγγελίας από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος ελαττώματος. Εντός αυτής της προθεσμίας, η διαδικασία καταγγελίας συνήθως ολοκληρώνεται από εμάς το αργότερο.

8.2. Αξιολόγηση του ελαττώματος. Κατά κανόνα, ωστόσο, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των απαραίτητων εγγράφων (φωτογραφίες και άλλα απαραίτητα στοιχεία για την αξιολόγηση του ελαττώματος) ή την επιστροφή των καταγγελλόμενων προϊόντων σε εμάς, πραγματοποιείται άμεση αξιολόγηση του ελαττώματος και επικοινωνούμε με τον πελάτη για μια προκαταρκτική γνωμοδότηση. Ο χρόνος που απαιτείται για την επαγγελματική αξιολόγηση του ελαττώματος (π.χ. μπορεί να χρειαστεί να ζητήσουμε τη συνδρομή του προμηθευτή μας ή του κατασκευαστή) δεν περιλαμβάνεται σε αυτή την προθεσμία.

8.3. Εάν τα αγαθά είναι ελαττωματικά Εάν τα ζητούμενα αγαθά διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικά, η διαδικασία διεκδίκησης πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος διεκδίκησης ελαττωμάτων. Σε αιτιολογημένες περιπτώσεις, ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος μπορεί να συμφωνήσει με τον πελάτη μεγαλύτερη προθεσμία. Είμαστε υποχρεωμένοι να σας ζητήσουμε να συμπληρώσετε την τεκμηρίωση το συντομότερο δυνατό.

8.4 Εάν τα αγαθά δεν διαπιστωθεί ότι έχουν ελαττώματα. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα δεν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικά, θα σας ενημερώσουμε προκειμένου να επιτύχουμε ατομικές ενέργειες.

9. ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

9.1. Τι θα επηρεάσει τις επιλογές μου. Θα έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αποκατάσταση του ελαττώματος. Μπορείτε να επιλέξετε:

9.1.1. να επισκευάσετε το προϊόν;

9.1.2. την παράδοση ενός νέου προϊόντος;

9.1.3. ή προμήθεια του εξαρτήματος που λείπει.

Αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί παράλογο αίτημα εκ μέρους σας. Εάν η επισκευή του αντικειμένου θα μας προκαλέσει σημαντική δυσκολία ή δεν αποτελεί εύλογο αίτημα λαμβάνοντας υπόψη την αξία του αντικειμένου και τη σημασία του ελαττώματος, θα σας το πούμε. Το ίδιο θα πράξουμε και αν εκτιμήσουμε ότι το αίτημά σας για ένα νέο αντικείμενο είναι παράλογο σε σχέση με το ελάττωμα ή την αξία των αγαθών.

9.2. Εάν υπάρχει ουσιώδης παραβίαση της σύμβασης πώλησης. Εάν το ελάττωμα συνιστά ουσιώδη παραβίαση της σύμβασης πώλησης, θα έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε τη σύμβαση πώλησης ή να διεκδικήσετε εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς των αγαθών.

9.3 Πότε θα είναι δυνατή η απαίτηση επιστροφής του τιμήματος αγοράς; Σε ορισμένες περιπτώσεις θα είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση και η απαίτηση επιστροφής του τιμήματος αγοράς. Αυτό δεν θα είναι δυνατό σε περιπτώσεις όπου το ελάττωμα των αγαθών δεν είναι σημαντικό. Ποιες θα είναι οι περιπτώσεις στις οποίες θα μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς και να διεκδικήσετε επιστροφή χρημάτων:

9.3.1 αρνούμαστε να αποκαταστήσουμε ένα ελάττωμα των αγαθών ή δεν έχουμε αποκαταστήσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος;

9.3.2. είναι σαφές από τη δήλωσή μας ή άλλες περιστάσεις ότι το ελάττωμα δεν θα αποκατασταθεί εντός εύλογου χρόνου ή χωρίς σημαντική ταλαιπωρία για τον αγοραστή;

9.3.4. το ελάττωμα των αγαθών είναι επαναλαμβανόμενο- ή πρόκειται για ουσιώδη παραβίαση της σύμβασης πώλησης.

9.4. Πότε θα μπορείτε να διεκδικήσετε εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς των αγαθών; Σε ορισμένες περιπτώσεις θα μπορείτε να συνεχίσετε να διεκδικείτε εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς. Αυτό δεν θα είναι δυνατό σε περιπτώσεις όπου το ελάττωμα των αγαθών δεν είναι σημαντικό. Ποιες θα είναι οι περιπτώσεις στις οποίες θα μπορείτε να διεκδικήσετε μια εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς;

9.4.1. αρνούμαστε να αποκαταστήσουμε ένα ελάττωμα των αγαθών ή δεν έχουμε αποκαταστήσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος;

9.4.2. είναι σαφές από τη δήλωσή μας ή άλλες περιστάσεις ότι το ελάττωμα δεν θα αποκατασταθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς σημαντική ταλαιπωρία για τον αγοραστή;

9.4.3. το ελάττωμα των αγαθών επαναλαμβάνεται- ή

9.4.4. υπάρχει ουσιώδης παραβίαση της σύμβασης πώλησης.

9.5. μας λέτε πώς θα αντιμετωπιστεί η καταγγελία. Εάν δεν το κάνετε, θα σας το ζητήσουμε. Είστε υποχρεωμένοι να μας πείτε ποιο δικαίωμα έχετε επιλέξει από την ελαττωματική παροχή όταν μας γνωστοποιείτε το ελάττωμα ή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μετά την γνωστοποίηση του ελαττώματος. Δεν μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή που κάνατε χωρίς τη συγκατάθεσή μας- αυτό δεν ισχύει σε περίπτωση που ζητήσετε την αποκατάσταση ελαττώματος που αποδεικνύεται ανεπανόρθωτο.

9.6 Επιστροφή των αρχικών αγαθών. Εάν διευθετήσετε μια καταγγελία με την προμήθεια νέων αγαθών, πρέπει να επιστρέψετε τα αγαθά που μας παραδόθηκαν αρχικά (εκτός εάν συμφωνήσουμε διαφορετικά).

10. ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

10.1. Εάν μας στείλατε τα αγαθά για καταγγελία Εάν τα καταγγελλόμενα αγαθά μας έχουν σταλεί για καταγγελία από μεταφορέα, θα αποσταλούν αυτόματα στη διεύθυνση που μας έχετε παράσχει ή η καταγγελία θα διευθετηθεί με άλλο συμφωνημένο τρόπο (π.χ. με επιστροφή του τιμήματος αγοράς). Εναλλακτικά, θα αιτιολογήσουμε την απόρριψη της καταγγελίας.

10.2. Εάν επιστρέφουμε την τιμή αγοράς. Σε περίπτωση που η καταγγελία γίνει δεκτή ως δικαιολογημένη και ζητάτε δικαίως την επιστροφή του τιμήματος αγοράς ως μέθοδο διευθέτησης της καταγγελίας, θα σας επιστρέψουμε το καταβληθέν τίμημα αγοράς σε μετρητά στον τραπεζικό λογαριασμό που δηλώσατε στο έντυπο καταγγελίας, το αργότερο εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία σας εστάλη η επιβεβαίωση της μεθόδου διευθέτησης της καταγγελίας.

10.3. Παραλαβή των καταγγελλόμενων αγαθών Είστε υποχρεωμένοι να παραλάβετε τα καταγγελλόμενα αγαθά εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία σας κοινοποιήθηκε η καταγγελία. Μετά την παρέλευση αυτής της προθεσμίας, δικαιούμαστε να χρεώσουμε τέλος αποθήκευσης σύμφωνα με το άρθρο 2120 παράγραφος 1 σε συνδυασμό με το άρθρο 2159 παράγραφος 2 του Αστικού Κώδικα. Θα χρεώνεται ημερήσιο τέλος αποθήκευσης ύψους 1 ευρώ.

10.4 Πώληση μη διεκδικούμενων αγαθών. Εάν δεν παραλάβετε τα αγαθά από διακανονισμένη απαίτηση εντός 6 μηνών από την ενημέρωσή σας για τον διακανονισμό, διατηρούμε το δικαίωμα να πωλήσουμε τα αγαθά και να χρησιμοποιήσουμε τα έσοδα για την πληρωμή του τέλους αποθήκευσης.

10.5 Υποχρέωση κατά την παραλαβή των διεκδικούμενων αγαθών. Υποχρεούστε επιπλέον να ελέγξετε την πληρότητα των διεκδικούμενων αγαθών κατά την παραλαβή τους, ιδίως ότι το δέμα που περιέχει τα αγαθά περιέχει ό,τι υποτίθεται ότι περιέχει. Μεταγενέστερες ενστάσεις δεν θα λαμβάνονται πλέον υπόψη.

11. ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

11.1 Δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο. Τα νόμιμα δικαιώματα του Πελάτη δεν επηρεάζονται από την παρούσα διαδικασία υποβολής παραπόνων.

11.2 Ισχύς. Η παρούσα Διαδικασία Παραπόνων (μόνο για καταναλωτές) ισχύει από την 1η Ιουνίου 2024 και αντικαθιστά την προηγούμενη Διαδικασία Παραπόνων.